Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier 24h) już od 200,00 zł.
Spakuj na prezent :)
Zestaw pomadek #MUSTHAVES
Zestaw pomadek #MUSTHAVES
199,90 zł 162,52 zł
Black Box
Black Box
20,00 zł 16,26 zł
szt.
White Box
White Box
20,00 zł 16,26 zł
szt.
Pink Box
Pink Box
20,00 zł 16,26 zł
szt.
Promocje
SMITTEN LIPTINT MOUSSE DEADLY NIGHTSHADE
SMITTEN LIPTINT MOUSSE DEADLY NIGHTSHADE
54,90 zł 35,00 zł 44,63 zł 28,46 zł
szt.
SMITTEN LIPTINT MOUSSE Eye of Ra (Brown)
SMITTEN LIPTINT MOUSSE Eye of Ra (Brown)
54,90 zł 48,00 zł 44,63 zł 39,02 zł
szt.
LipGloss Sinfully Angelic GLEAM
LipGloss Sinfully Angelic GLEAM
79,90 zł 55,00 zł 64,96 zł 44,72 zł
szt.
SMITTEN LIPTINT MOUSSE SCULPT
SMITTEN LIPTINT MOUSSE SCULPT
54,90 zł 30,00 zł 44,63 zł 24,39 zł
szt.
LIP COUTURE CRIMINAL
LIP COUTURE CRIMINAL
54,90 zł 35,90 zł 44,63 zł 29,19 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Reklamacje - ogólne zasady

  1. Reklamację można zgłosić w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru, w przypadku wad dostarczonych produktów bądź też opóźnień w realizacji zamówień oraz w dostawie towarów. Reklamacji podlega towar niezgodny z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Nie podlegają reklamacji uszkodzenia mechaniczne z winy użytkownika.
  2. W przypadku uwzględnienia przez sprzedawcę reklamacji dotyczącej wad dostarczonych towarów, kupujący zobowiązany jest zwrócić wadliwy produkt na adres sprzedawcy. Koszt dostarczenia towaru do sklepu pokrywa kupujący. Następnie sprzedawca dostarczy kupującemu nowy, niewadliwy produkt, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie sklepu. Jeżeli dostarczenie nowego, niewadliwego produktu będzie niemożliwe, podobnie jak jego naprawa, sprzedawca zwróci kupującemu uiszczoną przez niego kwotę.

Procedura reklamacji usługi doręczenia - dostawa firmą kurierską

  • Firma kurierska DHL = otrzymywaną przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości prosimy spisać tzw. protokół szkody. Jest to dokument zawierający m.in. takie informacje jak sposób pakowania paczki, wagę paczki, miejsce na wyszczególnienie zaistniałych uszkodzeń. Protokół wypełniany jest przez kuriera firmy przewozowej. Prosimy zwracać uwagę, by kurier wpisał cyfrę "0" w polu opisującym ilość dni, po których została spisana reklamacja (jeżeli protokół sporządzany jest w dniu odbioru paczki) oraz by w formularzu wpisana była rzeczywista waga paczki. Po spisaniu protokołu prosimy o jego zeskanowanie / zrobienie zdjęcia i wysłania go na adres office@lasplash.pl
Niezależnie od wybranej formy dostawy klient na bieżąco może liczyć na wsparcie naszego sklepu wraz z dokładnymi instrukcjami w sprawie reklamacji. Po zgłoszeniu owego problemu reklamacja otrzymuje stosowny numer, klient zaś informowany jest o każdym jej etapie drogą e-mailową.
 

Procedura reklamacji - pozostałe

Jeżeli jest to reklamacja innego rodzaju prosimy o jej składanie poprzez kontakt mailowy na adres: office@lasplash.pl Zgłoszenie powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji, opisywać ewentualne wady produktów oraz zakres działań, których wykonania kupujący oczekuje od sprzedawcy. Pracownik obsługi klienta zapozna się ze sprawą i poinformuje o kolejnych krokach, jakie zostaną podjęte.
 

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 4. poz. 271) art. 7 ust. 1 w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, z zastrzeżeniem art. 10 ust. 3 ww. ustawy. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt nie będzie uszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania.
 
W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy dostarczyć na na adres:

Ecolexim Sp.z o.o.
ul. Jana Pawła II 61 lok 76,
01-031 Warszawa.
 
Koszt spakowania i dostawy ponosi Klient. Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.
Nowości
Pink Box
Pink Box
20,00 zł 16,26 zł
szt.
White Box
White Box
20,00 zł 16,26 zł
szt.
Black Box
Black Box
20,00 zł 16,26 zł
szt.
Zestaw #GLAMGLOW
Zestaw #GLAMGLOW
204,90 zł 166,59 zł
Karina Smirnoff Collection SAMBA KISS
Karina Smirnoff Collection SAMBA KISS
79,90 zł 64,96 zł
Karina Smirnoff Collection RANDEVOUS
Karina Smirnoff Collection RANDEVOUS
79,90 zł 64,96 zł
Karina Smirnoff Collection TRES JOLIE
Karina Smirnoff Collection TRES JOLIE
79,90 zł 64,96 zł
Karina Smirnoff Collection FLIRT
Karina Smirnoff Collection FLIRT
79,90 zł 64,96 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl