Zwroty i reklamacje

Reklamacje - ogólne zasady

  1. Reklamację można zgłosić w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru, w przypadku wad dostarczonych produktów bądź też opóźnień w realizacji zamówień oraz w dostawie towarów. Reklamacji podlega towar niezgodny z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Nie podlegają reklamacji uszkodzenia mechaniczne z winy użytkownika.
  2. W przypadku uwzględnienia przez sprzedawcę reklamacji dotyczącej wad dostarczonych towarów, kupujący zobowiązany jest zwrócić wadliwy produkt na adres sprzedawcy. Koszt dostarczenia towaru do sklepu pokrywa kupujący. Następnie sprzedawca dostarczy kupującemu nowy, niewadliwy produkt, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie sklepu. Jeżeli dostarczenie nowego, niewadliwego produktu będzie niemożliwe, podobnie jak jego naprawa, sprzedawca zwróci kupującemu uiszczoną przez niego kwotę.

Procedura reklamacji usługi doręczenia - dostawa firmą kurierską

  • Firma kurierska DHL = otrzymywaną przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości prosimy spisać tzw. protokół szkody. Jest to dokument zawierający m.in. takie informacje jak sposób pakowania paczki, wagę paczki, miejsce na wyszczególnienie zaistniałych uszkodzeń. Protokół wypełniany jest przez kuriera firmy przewozowej. Prosimy zwracać uwagę, by kurier wpisał cyfrę "0" w polu opisującym ilość dni, po których została spisana reklamacja (jeżeli protokół sporządzany jest w dniu odbioru paczki) oraz by w formularzu wpisana była rzeczywista waga paczki. Po spisaniu protokołu prosimy o jego zeskanowanie / zrobienie zdjęcia i wysłania go na adres office@lasplash.pl
Niezależnie od wybranej formy dostawy klient na bieżąco może liczyć na wsparcie naszego sklepu wraz z dokładnymi instrukcjami w sprawie reklamacji. Po zgłoszeniu owego problemu reklamacja otrzymuje stosowny numer, klient zaś informowany jest o każdym jej etapie drogą e-mailową.
 

Procedura reklamacji - pozostałe

Jeżeli jest to reklamacja innego rodzaju prosimy o jej składanie poprzez kontakt mailowy na adres: office@lasplash.pl Zgłoszenie powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji, opisywać ewentualne wady produktów oraz zakres działań, których wykonania kupujący oczekuje od sprzedawcy. Pracownik obsługi klienta zapozna się ze sprawą i poinformuje o kolejnych krokach, jakie zostaną podjęte.
 

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 4. poz. 271) art. 7 ust. 1 w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, z zastrzeżeniem art. 10 ust. 3 ww. ustawy. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt nie będzie uszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania.
 
W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy dostarczyć na na adres:

Adbeauty Sp.z o.o.
ul. Koszykowa 35,
00-553 Warszawa.
 
Koszt spakowania i dostawy ponosi Klient. Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.
Nowości
LUMOS PALETA ROZŚWIETLACZY
LUMOS PALETA ROZŚWIETLACZY
119,90 zł 97,48 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl